![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 46 min 26 s
|
![]() Cytat:
Dwie świece i tak nie zapalają równo mieszanki bo i tak zawsze jedna z nich zaiskrzy pierwsza i zapłon zacznie się właśnie od tej świecy. Ale żeby być na 100% pewnym trzeba by test przeprowadzić.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
mówią na mnie Jackpot
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Paczków
Posty: 513
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 3 tygodni 20 godz 25 min 17 s
|
![]()
Trzeba by jeszcze poczytać gdzieś o tym.
Z tego co wiem to iskry zapodawane są w bardzo niewielkim odstępie czasowym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
druga świeca jest dopalający niby, ta z boku
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Jakoś w to nie wierzę. Układ zapłonowy jest na tyle niezawodny że dublowanie układów dla zwiększenia niezawodności niema sensu.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 46 min 26 s
|
![]() Cytat:
Ma sens , w latach w których projektowano owy silnik miało . Później już tego nie zmieniali bo nie było sensu . Zawsze 2 świece na garnek to o wiele większa niezawodność niż jedna. Dawało to możliwość częstego odpalania i gaszenia w rożnych warunkach , jeżdżenie na różnych paliwach w długie trasy.Inżynierowie Hondy o tym myśleli i zakładali ze jedna świeca może paść na jakiejś "pustyni" . Wiem że w dzisiejszych realiach najlepiej jakby wszystko dało się zrobić z plastiku ale w tamtych czasach (przełom lat 80 - 90 ) zwracano baczna uwagę ta takie niuanse bo konkurencja nie spała. Niejednokrotnie w latach osiemdziesiątych o powodzeniu sprzedaży danego modelu decydowały jakieś, jak nam się dziś wydaje pierdółki. Opinie użytkowników także nie zostawały bez echa.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 06.04.2009 o 17:07 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gilera rx Arizona 125 problem z iskra | fabrizio13 | Układ elektryczny i zapłonowy | 24 | 15.02.2013 18:41 |
Znikająca iskra w xlv750r | bioly2500 | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 02.12.2011 23:26 |
Iskra, a raczej jej brak. | Robertbed | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 05.11.2009 23:13 |
co to jest? | Robertbed | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 24.09.2008 10:21 |