| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chyba..ostry skręt w prawo, noga do przodu i hamujesz ręką, wolna noga na pionach i trawersach, wolna noga ogólnie.. Mnie się zdaje że to bardziej na tor bo na wyprawach chyba się nie sprawdzi ale poczekajmy na Tego co założył.. 
		
		
		
		
		
		
			 ))
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: UK 
					
				
				
					Posty: 90
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 5 dni 21 godz 36 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokladnie tak jak mowisz - skrety w prawo z wystawiona noga i rownoczesne hamowanie tylem. Po za tym przydaje sie przy ostrych podjazdach np. gdy moto zgasnie i trzeba ryszyc - mozna podeprzec sie dwoma nogami. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Ja glownie kupilem dlatego ze latwiej nacisnac klamke na kierze podczas jazdy na kole niz szukac noga hamulca noznego. Mialem juz pare sytuacji gdzie o malo nie polecialem na plecy bo ciezko mi bylo znacezc naga tylny hamulec... Nie to zebym byl jakims ekspertem od jazdy na kole ale podobno reczny tylny pomaga ![]() Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |