Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.04.2017, 10:02   #1
sebastian_j
 
sebastian_j's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 115
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
sebastian_j jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 40 min 49 s
Domyślnie

Ważne też,żeby wiedzieli jak spuścić stary olej. Tam są 2 korki spustowe. Odkręcisz tylko ten jeden z boku to wyjdzie max. z 2/3 starego oleju. Wlewają 4.1L nowego, bo tak jest w serwisówce i masz ok. 6L w silniku.
W Norwegii (Oslo) np. machanicy jeszcze o tym nie wiedzą. Bardzo przykre swoją drogą. Szkoda gadać.
W 2 moich przypadkach ostra zjebka, zwrot kasy i postanowienie,że wszystko robię sam już teraz.
Więc zapytajcie czy odkręcili 2 korki, albo czy przynajmniej sprawdzili stan oleju do zalaniu.
Ja wlałem Motul 7100 10W40 ostatnio.
sebastian_j jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olej marekw Regularne czynności serwisowe 25 22.03.2016 14:51
Olej do lag kraft90 Rama, zawieszenia, napęd 4 01.07.2015 08:19
Jaki olej do XTZ 750 '90 LuckyOne Regularne czynności serwisowe 1 15.03.2015 09:57
olej w prądnicy((( vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 12 17.02.2014 13:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.