Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.04.2009, 00:03   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,034
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 2 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Henryk-Knox Zobacz post
Poszukuje lewej tarczy chamulcowej - ratujcie bo sezon tuż tuż.
ale jak to tak, jedna chcesz wymieniać?
Coś popsuł? w jakim stanie masz druga?
Pytam, abys potem nie miał tak, że jedna tarcza tak czy inaczej będzie tylko hamowała jeśli różne grubości będziesz mieć.

Jeśli lewa (po stronie dźwigni sprzęgła) - 45351-MV1-000 - koło 530zł z wysyłką (oryginał Honda).
Lewa i prawa były różne (wzór kierunkowy był i to cała różnica)
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.04.2009, 07:33   #2
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
ale jak to tak, jedna chcesz wymieniać?
Coś popsuł? w jakim stanie masz druga?
Pytam, abys potem nie miał tak, że jedna tarcza tak czy inaczej będzie tylko hamowała jeśli różne grubości będziesz mieć.

Jeśli lewa (po stronie dźwigni sprzęgła) - 45351-MV1-000 - koło 530zł z wysyłką (oryginał Honda).
Lewa i prawa były różne (wzór kierunkowy był i to cała różnica)
Sprawy się mają tak że podczas zakupu sprzetu oblukałęm tylko grubość tarczy . Przód i tył moim zdaniem były dobre lub nawet idealne , bicia nie miały , grubosć ponad 4 mm. no i teraz jak lepiej sie przyjżałem odkryłem trzy pęknięcia na jednej z lewej , dwa to są na głebokość pierwszego otworu wentylacyjnego tarczy a ta trzecia to najgorsza 18 mm. Moim zdaniem takie pękniecia mogły powstać podczas rozgrzania tarczy i nagłego ochłodzenia , jak wjechanie w jakąś kałuże . Któryś z kolegów wczesniej wspominał coś od cbr f2 , czy będą dobre jak zastosuje dwie - chodzi mi o średnice i rozstaw otworów mocujących ?
Henryk-Knox jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.