![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Najbardziej zapieczona opone da sie - naciskajac boczna stopka . Jesli idzie opornie podnosimy caly motocykl na tej stopce opierajac ja o opone miejscu styku opona - felga
Dodatkowo mozna ja oszczac / siknac w miejscu styku opona - stopka lub jesli ktos sie wstydzi ( centrum wsi i kupa gapiow ) - podlac woda . Woda troche mniej pomaga bo jest bardziej tlusta i nie chce tak szybko wniknac To nie jest żart z tym szczaniem. Tak rozbijalem zapieczone opony w ciezarowkach za krola cwieczka Kiedy detki sie jeszcze kleilo Wiadomo ze przy zakladaniu , stajemy buciorami naprzeciw lyzek by opona sie wsunela. Przy gumach trzeba troche praktyki , a najlepiej potrenowac w garazu . E 07 i owszem , ale co najwyzej do jednocylindrowego enduro. To kartoflak Afra poleci i 200 km /h ale takie experymenty nie na e07
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.04.2017 o 07:09 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,385
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
![]() Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 37 min 34 s
|
![]()
Kurcze Franz boję się pomyśleć czym ty sikasz na kacu jak w standardzie leci "kujawski"��
Ps. Czekaj czekaj, jeszcze raz doczytałem i wynika ,że jednak to woda destylowana leci!��
__________________
Agent 0,7 Ostatnio edytowane przez calgon : 03.04.2017 o 07:14 Powód: Tłusta woda |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Pomaga browar przed sikaniem calgon.
![]() Moze być destylowana , tylko skad ja wziąć w naglej potrzebie Będąc w czarnej dupie , na gume bys sie nawet wysral by tylko ja zrobić. Nie wszedzie są ludzie ktorzy pomogą Zeby sie nie meczyc w trasie opone w garażu zakladaj na mydło montazowe jakiego używają w wulkanizacji Nie powoduje to zapieczenia. W garażu oponę wartaloby przetalkowac. Zmniejsza to tarcie opona/detka ,zmniejsza nagrzewanie a przez to i wzrost ciśnienia W gumach 140 jaka jest w afryce uzywalbym opony radialnej nie diagonalnej która jest b. twarda Lub zmniejsz szerokość profilu na 130/90 ( nie 140/80). Latwiej sie podda przy sciaganiu Jazda bez powietrza by opona samoistnie zeszla o czym wspominaja tu koledzy moze, ale nie musi zakonczyc urwaniem sie wentyla. Afra jest mimo wszystko ciężka
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 03.04.2017 o 08:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
![]() Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: CRF1000D
Przebieg: 50K+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 dni 18 godz 7 min 16 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
Tak czy owak FRANZ dzięki za poradę. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 18:33 |
Mitas C21 | smigacz | Wszystko dla Afryki | 14 | 16.08.2016 13:15 |