Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.03.2017, 19:59   #1
maciek-kolek19863


Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 4
Motocykl: RD03
maciek-kolek19863 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 2 min 11 s
Domyślnie

dla niektórych z kolegów nie liczy się pomoc widzę tylko że się założyło wątek w nieodpowiednim miejscu
maciek-kolek19863 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.03.2017, 20:28   #2
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał maciek-kolek19863 Zobacz post
dla niektórych z kolegów nie liczy się pomoc widzę tylko że się założyło wątek w nieodpowiednim miejscu
Spokojnie - nie znasz mnie za dobrze więc... zluzuj... skąd wiesz czy pomagam czy nie... po prostu walisz z grubej rury bez cześć w temacie, który akurat na tym forum nie jest nowy ... a na zwrócenie uwagi się oburzasz ... do powitalni już nie idź, nie ma sensu a i teraz nie ma sensu przenosić...

Co do wałka - jest na wg. mnie jest na granicy, ja bym wkleił na Locktite 3478 albo Technicol Super Metal tak jak np tutaj opisane: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=153
Po wklejeniu koniecznie ze 48 godz. odczekać i grzać podczas wklejania jak np. opisane tutaj: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=300
Jeżeli załapie to masz spokój na ponad 20 tyś - dla niektórych to kilka lat jazdy, nic nie sugeruję - nie obraź mi się tu czasem Koniecznie zębatka oryginał - jeżeli załapie to niech wytrzyma jak najdłużej (oryginał jest najtwardszy). Wtedy po tych 25 tyś. znowu wkleisz oryginał.
A jak nie załapie? Ja bym spawał - serio (niektórzy się oburzą - trudno), ale bym spawał, nie ze jakiejś chorej oszczędności - za dużo wydaję ma motory żebym mógł sobie to zarzucić, ale chyba z awersji do niepotrzebnego rozpoławiania silnika - założenie później tłoków i pierścieni dokładnie jak się ułożyły wcześniej - lepiej niepotrzebnie nie dotykać - dwa remonty generalne w tenerze przeżyłem a w latach 90 dwa w cezecie więc unikałbym wyciągania tłoka jak ognia. Później jakby się dało to wyciąć zgrabnie i znowu wspawać nową.... A remont generalny za kilka lat ze wszystkim już - wtedy bez kompromisów.
Jeżeli jednak wałek chcesz wymienić to tu masz za 500 parę złotych z hondy shadow - tyle w PL w ASO - taki kup http://ruggedroads.co.uk/OEM-Honda-Countershaft-RD04/07/07A-1992-2003
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Patent na wałek zdawczy?? Wójcik Wszystko dla Afryki 62 08.03.2016 01:13
Wałek zdawczy ocena tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 29.07.2015 16:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.