Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.03.2017, 22:50   #1
Miszel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ekhmm... Tylko koniecznie sprawdź, czy wtyczka do przewodów elektrycznych jest w całości...

Zdrówko,
Miszel
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 13:46   #2
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
Domyślnie

korzystając z okazji mam 2 pytania dot. pompy mistubishi - a dokładniej tej która jest w KTM 950

1. czy ta w KTM950 i ta do AT (którą np sprzedaje Rambo) są takie same?
2. czy po podpięciu na sucho bezposrednio pod 12V (aku) powinna pracować czy tam jest jakiś czujnik że na sucho nie ruszy?

Moja właśnie cos szwankuje pomimo ze styki wyglądaja na nowe. Po podpięciu 12V nawet nie tyknie. Czy to jest własnie oznaka spalonej cewki?
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 13:54   #3
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,623
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 10 min 48 s
Domyślnie

Z tego co kojarzę to:
- te pompy są takie same;
- po bezpośrednim podłączeniu pod aku powinna kręcić (różnica w Hondzie i ktm-e jest taka że w hondzie zaczyna pracować jak kręcisz rozrusznikiem a w Ktm-e zaraz po przekręceniu kluczyka)
Jak się mylę to proszę o poprawkę.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 14:12   #4
sizyrk
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
 
sizyrk's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 744
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS
Przebieg: 90 tys
sizyrk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 22 godz 40 min 13 s
Domyślnie

Po moich problemach z pompami, moge cos powiedziec.
Na angielskim forum , temat pomp , tez sie przewijal. Ktos nawet napisal list do firmy facet i taka dostal odpowiedz ( nie moge teraz znalezc watku , bo bym wstawil) : pan z firmy facet powiedzial , ze pompa o oznaczeniu 40105 jest za mocna do silnika 750 ccm i powinno sie uzywac 40177. Ma to zwiazek z cisnieniem generowanym przez te pompy i tak - pompa 40105 ma ok 3-4 psi a 40177 1-2 psi.
Na ta chwile , bardziej bym przychylal sie do tego co ktos mi powiedzial - kupic orginal i w razie w miec styki....

Ale , tu jak kto woli....... jedni wola blondynki, drudzy brunetki.......
sizyrk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kuchenka benzynowa. Którą wybrać wlodar Szpej turystyczny - Produkty i Porady 187 13.03.2018 11:20
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? norweg Hamulce, kola, opony 31 24.05.2013 19:00
ktora opone wybrac ??? MuSStaFFa Wszystko dla Afryki 39 19.11.2010 16:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.