Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.03.2017, 22:07   #1
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
Domyślnie

to ja pozwole sobie dopytać co to jest "Check valve" który w Facet 40171 jest a np w 40105 nie ma:
http://www.aircraftspruce.com/catalo...facetpumps.php

Dodatkowo 40171 posiada "positive shut off valve" (czyli wygląda to na odcinanie pompy przy zbyt duzym cisnieniu) czego w 40105 nie ma.

Ja w afryce mialem 40105 i przez ok 6000km nie bylo problemów, potem sprzedalem wiec niewiem. Teraz mam problem z oryginalną pompą w Ktm 950, ktora to najwyrazniej padła, więc wracam do tematu. Tez mysle o tym Facecie ale tym razem 40171..
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93

Ostatnio edytowane przez Stolek : 21.03.2017 o 22:52
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa facet kermit1 Wszystko dla Afryki 16 13.05.2016 10:38
Pompa paliwowa FACET. e200g_ Uklad paliwowy i wydechowy 98 06.06.2014 22:47
Rd03 - pompa Facet problem chomik Uklad paliwowy i wydechowy 14 27.07.2012 22:22
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 54 30.03.2012 22:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.