![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
dokladnie wlasnie o to. podawana moc dzieli sie na trzy kable. do tego zgodnie z wzorami ( roznymi w zaleznosci o jakiej mocy mowimy) prad i napiecie sa przez siebie mnozone.
sam pan honda juz na to wpadl kable fazowe dajac o mniejszym przekroju niz kable ukladu pradu stalego. trudno sobie wyobrazic wspolczesny swiat oparty o przesyl wysokich mocy niskimi napieciami ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lutowanie twarde | Henocha | Wszystko dla Afryki | 5 | 04.07.2012 20:39 |