![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 114
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 18 godz 28 min 49 s
|
![]()
K&N tylko na drogi utwardzone dla supermoto,sportbike itp.itd . w terenie to zabójstwo dla silnika.Sprawa jest prosta ,te filtry maja dostarczyc jak najwiecej powietrza co niestety w terenie gdzie podnosi się kurz i drobinki piasku które zasysa silnik , działa to jak papier ścierny. Czytałem o przypadkach gdzie zeszlifowało cały nikasil z cylindra !
Jedynie słuszny w teren to gąbkowy ,nasączony jeszcze najlepiej jak jest prefiltr i co istotne czysty!
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Filtr paliwa | Tomas_XRV | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 16.10.2012 23:10 |
K&N filtr - uszczelnienie | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.05.2012 12:17 |
Filtr pow K&N | Łysy82 | Uklad paliwowy i wydechowy | 43 | 19.01.2012 09:05 |
filtr powietrza? | kamol | Regularne czynności serwisowe | 22 | 27.05.2008 10:52 |