| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylną lampę da się zregenerować .......dramelem rozcinasz tą lampę u podstawy klosza ....bierzesz lutownicę i lutujesz przerwaną ścieżkę zasilającą (przerwaną od wstrząsów) poprawiasz luty w innych ścieżkach ......zaklejasz bezbarwnym silikonem i cieszysz się , że nie skundliłeś Xa jakąś akcesoryjną latarką  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czarek - a kto ma tyle czasu, żeby się w takie pierdoły bawić?  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]() Swoją drogą - lampa zostanie naprawiona...może w zimę 2017/2018 (o ile X ze mną zostanie)  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Idzie nowe  
		
		
		
		
		
		
		
	  Dzisiaj Ostry czyli Barxon, dostarczył mi moto wraz z zamówionymi na specjalne zapotrzebowanie stelażami na tył oraz bagażnikiem. O tyle to "specjalne" bo:- chciałem stelaże dostosowane do "rotopaxów" - stelaże pod rogala/sakwy - ja jeżdżę z rogalem - bagażnik wyprawowy - wszystko jest osobnymi elementami mocowanymi do specjalnego adaptera, który jednocześnie wzmacnia najsłabszy punkt w XCh, czyli subframe   Generalnie takiej roboty to jeszcze nie widziałem![]() No powiem wam - robota jak MALYNA! ![]() ![]()   Zdjęcia na tygodniu wstawię.Zrobione jeszcze: - zmiana lampy tył - łożyska przód i tył - amortyzator założony - parę "pierdółek" typu obejmy, sprężynki - klocki tył - odpowietrzniki lag - tuleje w kołach Do zrobienia na tygodniu: - montaż tuby narzędziowej - montaż olejarki od Wilka - wymiana oleju - wymiana płynu chłodniczego - poprawa mocowania panelu led - skarpety na lagi Acerbis A w przyszłą zimę - o ile mi się będzie chciało i moto będzie u mnie   zmiana CAŁEJ elektryki, bo jednak rzeźba poprzedniego właściciela mnie lekko wqrwia ale przynajmniej jest prosto i wszystko w jednym miejscu ![]() Aaa - mam na sprzedaż bagażnik Touratecha do Xch (chyba do Country i XMoto też się nada) - jak ktoś chętny to cena będzie zachęcająca  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do skarpet nawet jak nie ma tam syfu, co się rzadko zdarza, to masz wilgotną szmatę non stop przyklejoną do chromu  . Po to są zgarniacze pyłowe i plastikowe osłony od przodu żeby tam już nic nie zakładać  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W moim Xsie mam skarpety od 17 tys km.Jezdze nim off wyprawowy wiec zadnego dziczenia,choc woda,torfowiska i inne brudy byly i to regularnie.W tamtym tygodniu wymienialem olej,a raczej to co z niego zostalo a lagi byly czysciutkie .Skarpety wyprane i wysuszone nastepnego dnia wrocily na swoje miejsce i mysle ze kolejne tysiace beda bez problemu.Wazne tak jak tu piszecie dobrze scisnac je trytytkami na gorze i dole i tyle w temacie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Emek - w ten weekend nie ma szans (raczej 
		
		
		
		
		
		
		
	  - pewnie nie skończę roboty) ale może następny? Bądźmy w kontakcie - choć ja muszę się i motór oszczędzać przed "wyprawą"  Czas i "plan" niezmienne na razie i nie zagrożone (na razie)   Się spotkamy to pogadamy - Twój aktualny?Bicio - kurcze mam zgryza - do tej pory zawsze miałem opcje klasyczne i raczej problemów nie miałem (raz mi laga w trampku wylała po...60 k km przebiegu  ) no ale tego sie można było spodziewać ale z USD to czytam na każdym kroku, że nawet NAT po 20 k km wyrzyguje olej z lag i że USD się nie nadają na "wyprawowe zawieszenie" i takie tam...doświadczenia sam nie mam więc słucham tego, co koledzy "na mieście" mówią  na razie nawet w tym wątku jest 2:2 przy zwolennikach i przeciwnikach - i weź tu bądź zdrowy?! 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  .
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wracając do mocowania chinolskiego amortyzatora skrętu to poczyniłem prosty w wykonaniu i tani patent. Półki i zawias od KTM 520, a reszta DR 650 SE. 
		
		
		
			Dwie blachy gr. 8 mm z amelinium. W każdej trzy otwory. Otwory dla amorka z gwintem. Na zdjęciu jeszcze surowizna i dwóch otworów dla amorka jeszcze nie ma. Pod amorek trzeba jeszcze podłożyć po jednej dla każdej śruby podkładkę, żeby ramię nie opierało się o tą dużą śrubę od półki. Jak ktoś ma amelinium gr. 10 mm to wysokościowo będzie idealnie. Do tego na dniach wystrugam wieżę, która będzie dospawana do ramy. Ramię amorka trzeba było odwrócić o 180 stopni....... 55 sekund roboty.  
		Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 18.02.2017 o 19:09  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |