Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.01.2017, 07:50   #1
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,026
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 10 godz 11 min 0
Domyślnie

"Cyt:120000 mil to prawie 200 tys km. Przy przebiegu godzinowym 3231mh - nierealna."
( koledzy admini czy nigdy nie wróci cytowanie na Fire FOx - jest jakiś fix na to )

W sensie że na RFS (w to mi się też wierzyć nie chce - czytam to forum w ramach zimowej nudy )czy średnia sie nie zgadza - bo jak tak gdzieś napisał:Actual totals are 111.300k miles, 3241.6 hours and counting - co nam daje średnią ok 55 km/h .
Swoją drogą przejrzałem jego wszystkie wpisy na KTMTALK i albo nie pisze wszystkiego - albo... co jakiś czas ma wpisy o swoim przebiegu ( stale rosnącym) - albo jest konsekwenty w swoim ściemnianiu przez wiele lat albo...
A jakby to była prawda to KTM powinien mu nówkę dac w zamian :P

Ostatnio edytowane przez Babel : 25.01.2017 o 07:56
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2017, 08:03   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,279
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 34 min 29 s
Domyślnie


W EXC 525 na seryjnym tłoku robiono przebiegi w granicach 900/1000 moto/godzin, następnie nie wymieniano tłoka jak powinno się robić w określonym przez producenta zakresie serwisu o większej selekcji, tylko montowano nowy cylinder wraz z tłokiem. Co przy takim przebiegu nie było dotkliwym wydatkiem, 800 euro kosztuje komplet, zakładając roczny przebieg w granicach 200 moto/godzin to 5 lat jazdy.
Luźny tłok robił w cylindrze jajo, stosując się do wytycznych serwisowych na cylindrze można zrobić drugie tyle wymieniając tłoka co 500/600 moto/godzin do tego skrupulatny serwis przez cały okres eksploatacji. Jazda na starym oleju, zaniedbywanie inspekcji zaworów i jazda na zapchanym filtrze powietrza skracały życie silnikowi o połowę. Mowa o 525 i 450 bo tylko te pojemności dały rade zrobić takie przebiegi przy amatorskim użytkowaniu.

W 4t 150-400 h a w 2t 100-200 h w zależności od pojemności to max przebieg żeby zaglądnąć do cylindra . To wyłącznie moje skromne zdanie.
Zdrowia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.