![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
1. Silnik nie pali
2. Ruszasz manetka 3. Silnik pali No to co innego? Tez widzialem na OEM ze to jeden pewnie bardzo drogi element. Diagnozowac szybko sprawe i domagac sie akcji serwisowej.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() Cytat:
Aby motki spełniały normy emisji niestety ale muszą na bieżąco śledzić co mają w spalinach i jedziesz zawsze na sondach lambda a nie jak kiedyś tylko jak utrzymujesz stałą prędkość a podczas przyśpieszenia sonda nie była brana pod uwagę. Podsumowując, oprogramowanie ECU nowych pojazdów nie jest już takie proste jak kiedyś, mapy zapłonu, dawki paliwa są budowane na bieżąco aby utrzymać się w normach emisji. I problem z zapalaniem AT może mieć związek z błędnym softem ECU. np. BMW dopiero powyżej 4000obr i to przy gazie na maxa wali paliwa tyle ile ma na sztywno w ECU. Dlatego tuning poprzez zmianę czujnika temperatury powietrza, oleju, cieczy chłodzącej można sobie wiadomo gdzie wsadzić... jak nie przeprogramujesz ecu aby brał dane z mapy a nie z sond lambda to nic nie zdziałasz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 09:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 12:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 13:04 |