| 
			
			 | 
		#71 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do AJP ja ogólnie podchodzę z rezerwą. Dobrze że jest ruch w segmencie ale i tak nigdy go nie kupię. Taka XR650L czy DR650SE kosztuję nowe w US ok 6,5k$ i jak bym się decydował na lekkiego singla do turystyki off to z pewnością wolałbym kupić niezajebliwe kowadło produkowane przez japońców od dziesięcioleci (rejestrację da się ogarnąć wymaga wysiłku i czasu) w praktycznie niezmienionej formie mimo gorszego zawiasu i archaicznej konstrukcji niż zainwestować 10K ojro w wizję dualsporta Pana Pinto. Zauważyć jednak należy, że AJP to lekko stuningowany SWM  RS650R, który kosztuje poniżej 30K i jakoś nie cieszy się zajebistym wzięciem choć sam nie wiem z jakiego powodu bo potencjał w mojej ocenie ma spory. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#72 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na moje oko, to ten SWM z PR7 wspólny ma tylko blok silnika... Cała reszta to zupełnie inny motocykl...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#73 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oczywiście sformułowanie "lekko stuningowany" to nadużycie  
		
		
		
		
		
		
		
	  ale masa podobna, silnik ten sam, przeznaczenie również.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#74 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			SWM super dual ma koło 19 cali z przodu i prześwit 220 mm co tu porównywac z AJP.......
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#75 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To nie jest Superdual tylko SR650R.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#76 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sorry masz racje  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#77 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Poznań i okolice 
					
				
				
					Posty: 42
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 8 godz 37 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			SWM w ww. wersji jest lżejszy i ma inny prześwit niż.wersja Superdual. Trudno porównać do AJP PR7, bo różnice są.znaczące. Np. mniejsze koła i zupełnie inny przedni zawias niż w PR7, słabsza lampa, brak owiewki i tableta  
		
		
		
		
		
		
		
	  , zbiornik paliwa w innym miejscu itp. itd. Zasadniczo AJP PR7 to obok CCM-a pierwsze lekkie wyprawówki z prawdziwego zdarzenia gotowe na przygodę od razu po wyprowadzeniu z salonu.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#78 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poczekam na relację z pierwszych ich WYPRAW.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#79 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hehe,  ja też  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#80 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli nie nawydziwiali w silniku i wykonania nie zlecili chińczykom którzy ulepią go z gównolitu, to silnik Huski był dopracowany i niczym nie odbiegał od konkurencji kiedy produkowano ją w Varese. Jak by jeszcze zastosowali tą samą instalacje i osprzęt to generalnie moto powinno bezproblemowo działać. Ale jakieś zintegrowane telewizory nie wróżą nic dobrego przy glebie jak dupną. Do wyprawowego moto wystarczy kontrolka ciśnienia oleju, wskaźnik temp i licznik kilometrów co by wiedzieć ile wachy w baku zostało, reszta to niepotrzebne fanaberie  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |