![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
Wicie co...? Kupiłem jeden silnik Z nadzieją że nie będę go remontował - oczywiście cena zakupu to nie cena nowego i nie oczekiwałem nowego, remont trzeba zrobić i wyniesie on nie 4 tysie tylko max 800-1000 - znaczy pierścienie ...
Więc jest nieźle, drugi silnik również zarżnięty muszę robić za jakieś 4 tysie i to tyko góra... Żadnych wynalazków , żadnych cud specyfików... tylko organiczna robota i wymiana części na nowe... a szlif - pewnie wystarczy jeden stopień ... FCUK MAĆ ILE TO KOSZTUJE !!! ale będzie przy odrobinie dbania na jakieś 80- 150 k km ![]() ot i tyle powiedział puntek co nic nie wie
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |