Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.12.2016, 12:34   #1
chemik
 
chemik's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
chemik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
Domyślnie

Nie wiem, czy ceramizer/ceramizator działa...

Cytat:
Najłatwiej jest wypowiadac sie autorytatywnie w dziedzinie gdzie nie mamy zielonego pojecia.
Zgadzam się z tobą w całej rozciagłości...

Cytat:
Kiedy osadzi sie go tyle,że zaczyna byc ciasno nastepuje proces zapiekania i powstaje warstwa ceramiczna(tylko w miejscu styku)
Jako chemik napiszę - bzdury pan piszesz...
Spiek ceramiczny powstaje w temperaturach wynoszących 0,4 - 0,9 wartości temperatury topnienia spiekanych materiałów... Wyobrażasz sobie wewnątrz silnika dwie trace powierzchnie metalowe w temperaturze niecałych 600*C? I do tego zanurzone w kąpieli olejowej (gdzie temperatura samozapłonu oleju jest znacznie niższa od podanej)?
Poza tym pytanie retoryczne - czy spiek ceramiczny może zawierać ziarna metalu?
Może i ten specyfik w jakiś tam sposób działa, ale na pewno na częściach silnika nie wytwarza się spiek ceramiczny, który opisałeś...
chemik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.12.2016, 13:20   #2
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s
Domyślnie

Wicie co...? Kupiłem jeden silnik Z nadzieją że nie będę go remontował - oczywiście cena zakupu to nie cena nowego i nie oczekiwałem nowego, remont trzeba zrobić i wyniesie on nie 4 tysie tylko max 800-1000 - znaczy pierścienie ...

Więc jest nieźle, drugi silnik również zarżnięty muszę robić za jakieś 4 tysie i to tyko góra...

Żadnych wynalazków , żadnych cud specyfików... tylko organiczna robota i wymiana części na nowe... a szlif - pewnie wystarczy jeden stopień ...
FCUK MAĆ ILE TO KOSZTUJE !!!

ale będzie przy odrobinie dbania na jakieś 80- 150 k km


ot i tyle powiedział puntek co nic nie wie
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.