Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.11.2016, 22:04   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ypsi Zobacz post
To spisałem z motocykla... tego czasopisma . I nigdzie nie jest napisane, że OBD1 jest do emisji spalin, po prostu ma być i tyle.
A z tą przepustnicą tak właśnie napisali, że do obniżenia hałasu, może sami błąd popełnili.

Myślę, że NAT była od razu robiona pod euro4, wiele motocykli zniknie z Europy, bo nie opłaca się ich przerabiać pod euro4 i babrać z robieniem nowej homologacji.
Przepustnic te mają za zadanie zwiększenie momentu obrotowego w zakresie niskich i średni obrotów silnika

ODB no właśnie może ktoś z Hondy coś napisze...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.