Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.11.2016, 07:39   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Pytanie do Cezarus: programowaniem czego? Jakich parametrow?

Ja sobie zdaje sprawe z zalet CAN w zastosowaniach ktore go wymagaja. Uwazam jednak ze w motocyklu jest on zbedny - tak jak napisal Kazmir - szczegolnie w terenowym i wyprawowym.

Kolejna sprawa to to ze japonskie ECU maja wyjscia diagnostyczne i z pomoca odpowiedniego sprzetu mozna odczytywac parametry z czujnikow.

Z tego co sie orientuje to w pelni funkcjonalny komputer diagnostyczny BMW mozna spotkac u niektorych dilerow i kosztuje spora kase. Dopytam w poniedzialek.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dusi ją na zimnym ozeh Uklad paliwowy i wydechowy 14 28.08.2016 09:32
Problem że startem tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 30.07.2015 12:53
Metaliczny strzał na zimnym KML Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 19.09.2011 13:04


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.