|
|
|
|
#1 |
![]() |
No... Chłopaki mądrze gadacie
Lało wczoraj wieczorkiem więc nie mogłem uskutecznić rozgrzewki jazdą. Stacjonarne grzanie się odbyło - temperatura bloku silnika na pewno w okolicach 80-90 stopni. Pod koniec synchrozabaw pojawił się klekot ze mojego ulubionego elementu Znaczy się na pewno ciepło było. Zaczynam podejrzewać gdzie popełniłem błąd. Motorek jest kumpla a ten że słabo ogarnia takie klasyki. No dusza artysty i takie tam. Ustawiłem mu wyższe wolne takie na 1200rpm co by mu nie gasł jak za wcześnie ssanie zdejmie lub by niedogrzany silnik nie zdychał. Ps Wielebnego mi nie opitalać proszę. Bo zaklęcie uczyni, lewą ręką się przeżegna i będę miał pozamiatane ![]() ps II Dobre R2V to te z lat '70 - z rozrzewnieniem wspominam regulację gaźników w r60/6 z krótkim wahaczem. ps III a najlepiej to wolne mi się ustawia we Husce wtryszczanej (pewnie stąd me uwstecznienie w temacie)
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 647
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 godz 55 min 56 s
|
" Ustawiłem mu wyższe wolne takie na 1200rpm co by mu nie gasł jak za wcześnie ssanie zdejmie lub by niedogrzany silnik nie zdychał."
To klasyczna przyczyna powstałych objawów. Trzeba ustawić tak jak ma być i problem się rozwiąże. Dwuzaworowce z w/w powodów dopóki nie złapią temperatury mają tendencje do gaśnięcia, jest to zjawisko w tym przypadku normalne, taki ich urok. Dla tych, którym ten fakt bardzo przeszkadza fabryka daje proste rozwiązanie. U nasady manetki gazu, patrząc od dołu obok nakrętki lusterka jest zaślepiony otwór (plastikowy, wciśnięty koreczek). Należy w aso BMW zamówić taką śrubę - http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di.../i51624#part26 (pozycja nr26 -nr katalogowy 32 72 1 230 874, jest to komplet śruba + sprężynka), wyjąć ów koreczek i wkręcić w jego miejsce daną śrubę. Po odpaleniu motocykla podkręcamy śrubę tak by przyblokować swobodny obrót rolgazu i ustalamy obroty silnika jakie chcemy. Z w/w śruby można dodatkowo korzystać jako tempomatu. Zakup termometru w miejsce miarki oleju także jest dobrym pomysłem. |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
Jeżeli zaś chodzi o rozgrzewanie to spokojnie na postoju można osiągnąć optymalną temperaturę i skrzynia nie ma nic do tego. Tyle, że dla silnika zdrowe to nie jest gdyż nie ma żadnego chłodzenia. Ale dobrze prawisz - silnik musi być prawidłowo nagrzany i dopiero wtedy można zabierać się za regulacje. A najlepsze nagrzanie osiągnie jak go przegonisz co najmniej ze 30 kilometrów. Ostatnio edytowane przez Navaja : 02.11.2016 o 01:30 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 647
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 godz 55 min 56 s
|
Nie ma potrzeby z niczego rezygnować, minimalnie przyciąć/oszlifować gwint lusterka, dać niższą nakrętkę i wszystko, żaden problem.
Co do wpływu zimnej skrzyni -nie zgodzę się z Tobą Marcinie. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 14:20 |