| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: zarzyca/strzelin 
					
				
				
					Posty: 1,657
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			moto juz swoje lata ma , moze zamiast ustawien ksiazkowych sprubuj ustawic tak by chodzil najlepiej ...  
		
		
		
		
		
		
			w moim bigu na mieszance ustawionej wg ksiazki nie chcial zchodzic z obrotow a po kilku korektach sruba skladu mieszanki teraz chodzi idealnie i dosc daleko jej od ustawienia fabrycznego 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW r100gs suzuki dr750big  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 10 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poziom paliwa w R100R ma być 28mm, mierząc w zdjętej komorze od najgłębszego miejsca do lustra benzyny.  
		
		
		
		
		
		
		
	Lewe powietrze oprócz wspomnianych króćców, często dostaje się poprzez sparciałe O-ringi na osiach przepustnic, osiach mechanizmu ssania oraz uszkodzonej uszczelki pokrywy ssania. Jak sprawdzisz gaźniki, to wyreguluj zawory, manual: ssące-0,1 , wydech-0,2 praktyka s-0,08 , w-luźne 0,15 I zsynchronizuj gaźniki, warunek powodzenia to silnik tak rozgrzany aby olej miał min 90*C Wolne najlepiej 1000 (+50) Synchronizacja na wolnych - śruby na korpusach gaźników Synchronizacja na obrotach(3tys)- śruby na pancerzach linek przy gaźnikach.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 14:20 |