Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.10.2016, 09:57   #6
Fihu
 
Fihu's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Gdynia
Posty: 1,391
Motocykl: RD 03, LC4 ADV
Przebieg: x83000
Galeria: Zdjęcia
Fihu jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 10 godz 44 min 10 s
Domyślnie

Cewki wysokiego napięcia ... możliwe że padł Ci moduł (obrotomierz działa?), po prostu. Prosta sprawa to zamień wtyczki na modułach, jak teraz nie pali Ci pierwszy cylinder to po zamianie wtyczek powinien Ci nie palić tylny (kolektor będzie zimny). Możliwe że czysty przypadek, może nie.
Kurde, od ładnych paru lat jeżdżę 03 i jak już ją myje, to na myjce, po wszystkim, i nigdy żadnych problemów nie miałem.
Napisz jak już wyjdzie co było przyczyną
Powodzenia
Fihu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
przedni błotnik Mroq Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 28.08.2008 11:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.