![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,275
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 godz 24 min 0
|
![]()
Daj VIN, sprawdzimy rame (i inne).
Jeśli "teoretycznie" nie masz TPS i masz moduł od 07 to ... daj na priw-a VIN najpierw i numer silnika. Zaraz dojdziemy co za rzeźbę masz.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Kolego napisz nam skąd wniosek ,że masz moduł od RD07 bo ten moduł dosyć ,że nie współpracuje z TPS to jeszcze jest przystosowany do sterowania dwoma osobnymi cewkami a nie jedną jak w przypadku RD07A.Musiałaby być luźna nie podłączona kostka od TPS i wolne miejsce w module na sterowanie jednej z cewek.Dodatkowo różni się też połączenie modułu z przełącznikiem NEUTRAL.
Ostatnio edytowane przez PawelZDR : 22.03.2009 o 10:37 |
![]() |
![]() |