Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.09.2016, 08:52   #1
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ja zrobiłem 50 kkm i afrykę sprzedałem. Żadnych fochów, był parę razy topiony, parę razy smażony na pustyni.
Jest mały problem przy glebie, trzeba szybko wyłączać zapłon, bo jak moto na boku, to sika paliwem.

Ostatnio edytowane przez bukowski : 15.09.2016 o 08:55
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2016, 10:00   #2
Miszel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
przy glebie, trzeba szybko wyłączać zapłon, bo jak moto na boku, to sika paliwem.
Hmm, czyli w gruncie rzeczy tak jak zawsze: jak najszybciej wyłączać.

Były tu jeszcze kiedyś uwagi, żeby wyłączać z kluczyka, bo gdy z kierownicy, to pompa nadal pracuje... Coś to dla mnie nielogiczne. U mnie nic takiego nie zachodzi - pompa elektrycznie podłączona do wtyczki oryginalnej pompy i po odcięciu grzecznie milknie.
Rozumiem, że słyszalne lekkie terkotanie to prawidłowy objaw pracy..
Zdrówko,
Miszel
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.