![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Ja zrobiłem 50 kkm i afrykę sprzedałem. Żadnych fochów, był parę razy topiony, parę razy smażony na pustyni.
Jest mały problem przy glebie, trzeba szybko wyłączać zapłon, bo jak moto na boku, to sika paliwem. Ostatnio edytowane przez bukowski : 15.09.2016 o 08:55 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Były tu jeszcze kiedyś uwagi, żeby wyłączać z kluczyka, bo gdy z kierownicy, to pompa nadal pracuje... Coś to dla mnie nielogiczne. U mnie nic takiego nie zachodzi - pompa elektrycznie podłączona do wtyczki oryginalnej pompy i po odcięciu grzecznie milknie. Rozumiem, że słyszalne lekkie terkotanie to prawidłowy objaw pracy.. Zdrówko, Miszel |
|
![]() |