![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Voltomierz sprawny, podłączyłem po aku, odchyłka 0.1 względem multimetra. Voltomierz wyłącza się automatycznie jak nie ma ładowania, więc tak go zostawie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Voltomierz przetestowany w trasie.
Przy normalnej jeździe 4000-5500 obr. wskazuje 13,7-13,8V. Voltomierz podłączony bezpośrednio do aku, funkcja auto-uśpienia działa git. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |