|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ja od czerwca zrobiłem 11000 km. Najmniej zrobiłem 3.8 podczas jazdy emeryckiej po płaskim przy przelocie 250 km
3.9 po Szwajcarskich Alpach z kuframi ale dużo było z górki. 4,1-4,5 po Alpach z dużą ilością podjazdów i bez szaleństw. Po autostradzie z kuframi przy 150 km/h na dystansie 1070 km 6/100 Ale już przy 160 z kuframi na dystansie 250 km wyszło 7,1 Na trasie 4400 w 7 dni z czego właśnie autostrady to 2300 z prędkościami 150/160 z kuframi, a alpy spokojnie, wyszło 5,2 l/100. Potwierdzam, że komputer wyjątkowo dokładny. Przy moimi wyjeżdzaniu do sucha wlewałem (aż się przelewało) nie raz około 19 litrów, a w baku wcześniej jeszcze chlupało. To wszystko na DCT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Bez najmniejszego problemu, tyle że ja cały czas używam przycisku "-" do hamowania często "+" jak uważam, że nie chcę tak długo trzymać obrotów. Więc dla mnie to raczej manual z dzwigienka ale w postaci przycisków.
Tryb S to chyba raz włączyłem. |
![]() |
![]() |