| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 19 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tomajkAT, zacznijmy od tego że kufry w terenie to zło.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Rudnica 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: SD04 
Przebieg: 30k 25k 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak ja uwielbiam takich mondralińskich. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Szkotu1 czemu kurcze statyczną? może lepiej dynamiczna i za sobą mobilny serwis opon. Przecież nowa afra wymaga precyzji nie to co stare klamoty RD07 No spokojnie, napisałem kufry ale to tak chodzi o bagaż. Mam torbę z sakwami. Faktycznie pieprzyć to, po co ja się pytam, większość gówniarzy jak robiłem koła przy motocyklach jeszcze nie skakała z jajko na jajko, a teraz to są takie bystrzachy. Ale syf, chrzanię to. Ostatnio edytowane przez tomajkAT : 18.08.2016 o 16:30  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2016 
				
					
				
				
					Posty: 410
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co to za śmiechy? mi to mechanik z serwisu hondy powiedział!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tomajkAT, też daj na luz.  
		
		
		
		
		
		
		
	Jakie to ma znaczenie czy stara czy nowa? Gdybym w starej miał nowe felgi, a nie wytłuczone przez 20 lat po Bóg wie czym i Bóg wie gdzie, to też bym wyważał. Gdybym starą latał po 160 kmh też bym wyważał. W aucie starym czy nowym każdy (?) wyważa, a w starym/nowym moto nie można? szkotu1, czym poparł swoją wypowiedź?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Rudnica 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: SD04 
Przebieg: 30k 25k 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łatka to akurat tyle zmieni w wyważeniu koła że strach się ruszyć w ogóle. 
		
		
		
		
		
		
		
	Tommi robiłeś koła w terenie? zakładam że tak, wyważałeś? sądzę że nie, więc o co kaman? Co do felg, skoro nowe, to co w tym dziwnego, że człowiek stara się by wyglądały w miarę jak najdłużej? Czort wie na ile ta powłoka jest wytrzymała by przy zrywaniu łyżkami nie popierdzielić, czarne to zaraz widać będzie uszkodzenia, opony twarde więc pewnie i tak łatwo nie będzie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tomajkAT, ależ ja się nie czepiam, pisze tylko, że nie ma co wprowadzać podziału stara/nowa, bo obydwie są zajebiste!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Rudnica 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: SD04 
Przebieg: 30k 25k 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kto wprowadza podział? Obydwie są zajebiste (choć czy nowa jest taka to się okaże dopiero za parę sezonów) ale są też całkiem inne. Jeśli kondoniarz mówi że płytka felga i ciężko będzie walczyć ręcznie to albo pier.....oli głupoty, albo nie wie komu.  
		
		
		
		
		
		
		
	Pytałem się czy ktoś już zwalał gumy ręcznie w nowej, nie miałem starej więc nie wiem jak idzie łyżkowanie a płytka felga tego z pewnością nie ułatwia. A mnie tu wyjeżdżają z bzdurami jak wyważarka w terenie. Łatka nie wpływa na wyważenie opony, ważne żeby zaznaczyć i zamontować z powrotem gumę na swoim miejscu, ale to to już banały są. Ach zapomniałbym, w heidenałach kropeczki czerwone na wentyl namalowali, ciekawe ile czasu wytrzymają.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie żebym się wymądrzał Tomajk, ale nic Ci nie da tej wiedzy co praktyka. Trzeba zdjąć łyżkami i zobaczyć. W czarnej dupie i tak nie będziesz mieć wyboru.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ooo a taki mankament znalazłem, skoro fabryka wymysliła odważniki zaciskane na szprychy, to czemu dostałem w aso takie? ![]() Czy mam jednak to reklamować? Ostatnio edytowane przez radiolog : 19.08.2016 o 18:38  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ewidentnie reklamować i pamiętać o krawacie(bo klient w krawacie jest mniej awanturujący się). Jak mogli te głąby odważniki nakleić. No jaaaakkkk 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gmole do crf1000 | henry | Dział Producentów i Dostawców | 77 | 07.01.2023 14:44 |