![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Nie da się
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Niemcy mogły zablokować tylko na 34 PS jeśli oryginalny niemiecki . Wtedy jest muł
Jak koledzy wcześniej wspomnieli - króćce i dysze Austria i CH 48 PS jak był reimport . Jeździ jednak wtedy prawie jak oryginał i nawet byś nie poznał. Dół silnika nawet lepszy ,góra gorsza
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 20.07.2016 o 07:48 |
![]() |
![]() |