| 
			
			 | 
		#4811 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a jak USS CrossTurer..? 
		
		
		
		
		
		
		
	Ujeżdżałeś..?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4812 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie nie ujezdzalem. Po długich za i przeciw jednak wygrał gs.Dlatego przejechalem się Afryka. Myślę że crosstourer też jest mega ale ....jednak nie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4813 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			V4 robi wrażenie, zupełnie inna kultura pracy niż boxer
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4814 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakby crosstourer byl mniej Hmmm...plastikowy i troche lzejszy to napewno bylby to top faworyt.Mam wrazenie,choc moze sie sie myle,ze jednyk gs jest bardziej uniwersalnym motocyklem.Do tego ,z tego co czytalem,Crosstourera trrzeba krecic,zeby zadzialal,a w gs dziala na dzien dobry.Jezdzilem dzisiaj takze Explorerem i nie zaprzyjaznilismy sie z wielu wzgledow.Nowa Afryka mnie zachwycila.Swietne Reiseenduro,chyba jedyne prawdziwe,no moze jeszcze 1190 adv R
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4815 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myku, 
		
		
		
		
		
		
		
	Zwrociles moze uwage jak to jest z automatyczna zmiana biegow w pochyleniu w zakręcie - jak na filmiku w necie na rondzie? Ja niestety jezdzac nowa Afra nie zwrocilem na to uwagi, moze nie zauwazylem nawet... I teraz rozne pomysly jednak o manualu przychodza do glowy... Generalnie bylem zaskoczony jak dobrze DCT daje sobie radę!!! Potwierdzam ze lewa noga mi tez drgnela raz czy dwa, a potem bardzo szybko zapomnialem o sprzegle i biegach :-) Pozdrowienia D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4816 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ogladalem ten film dwa razy i na ta wlasnie sprawe bardzo zwrocilem uwage.U mnie w Niemczech jest mnostwo rond.Naprawde wyszukiwalem trase,zeby bylo ich jak najwiecej.Kazde z nich robilem na innej predkosci i z innym wyjsciem z niego.Kompletnie nic sie nie dzialo.Bieg trzymal przyz caly czas jazdy po rondzie i przy wyjsciu z niego ,dosyc dynamicznym.prowokowalem to zeby bieg przeskoczyl ale nic sie nie dzialo.Mysle,ze kolega mial po prostu zapiete D,a moze S3,sam nie wiem.U mnie pomimo prob,nie wystapilo kompletnie nic.Nie wiem jak u ciebie,ale wg mnie opcja D jest na przeloty Poza tym nie nadaje sie do niczego.Rewelacyjna jest tez zmiana biegow przy kierownicy.Moto idzie do odciecia
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4817 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4818 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chodzi o to żeby bieg był taki jaki ma być na odpowiednich obrotach.Ani za wysoki ani za niski
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4819 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 i nie chodzi mi o wypad na weekend, a raczej o załadunek na max'a....  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4820 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę że wszystko można ustawić. Albo porostu przejść na zmianę ręczna która jest fantastyczna i nie do porównania z tradycyjną zmiana biegów. Mi też mówiono że moto uczy się kierownika choć wiem wydawało się że zupełnie niepotrzebnie. Ale jeśli tak jest to jeszcze lepiej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |