|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Tychy (PL) Hannover (D)
Posty: 275
Motocykl: RD04
Przebieg: 112000
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 39 min 31 s
|
![]()
Kurde, zamiast spac to myslalem o KTM :-) Jeszcze pare pytan.
Tylni hamulec jest naprawde taki slaby i trzeba go dosyc mocno wcisnac? Myslalem ze nowoczesne moto to tez hamulec tylni jak brzytwa. Do "nerwowego" gazu sie przyzwyczaja? W Afryce jest taki linearna reakcja na manetke a w KTM jak w samochodziku elektrycznym. Robil ktos sam inspekcje? Potrzebne sa jakies specjalne klucze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Kolezanka moim LC8 jezdzac po GS12 powiedziala, ze nie hamuje.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |