|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dokładnie tak naucz się kopać.
Na zimnym - włącz ssanie i przekop z wciśniętym odprężnikiem 5-8 razy -Ustaw tłok w najwyższym położeniu, czyli maksymalny opór - wciśnij odprężnik i delikatnie, drobinę przepchnij tłok - pierd.... z nogi ile masz siły i musi palić Jak opanujesz tą sztukę i nie będzie palić dopiero zacznij szukać przyczyny. Nie zacząłeś od powitalni to i pewnie nie sprawdziłaś świecy, gaźnika, filtra itp.
__________________
"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Widać, że się Junaka nie miało... a na poważnie, Mareksz dobrze prawi, każdego dużego singla tak rozkręcisz. O ile moto sprawne, iskra, paliwo i powietrze na miejscu. Bo kompresja chyba jest. Powoli i metodycznie, z uwagą na odbicie kopniaka, bo nogę można sobie załatwić.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 6
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 godz 3 min 55 s
|
![]() Cytat:
Co do iskry, to jest nie najmocniejsza ale jest. Cewka ładująca cdi daje 40 v. Nowa świeca też jest. Gaźnik na razie nieruszany. Motor jak zapali za autem to chodzi jak rakieta i wolne i wysokie. Idzie jak szatan. Obstawiam więc że gaźnik jest ok w takim razie. Kolega zapalił ten motor ale też się nakopał. Mi z raz też się udało ale z wielkim trudem. Za autem dosłownie przekręci 2 ,3 razy kompresja i pali. Dosłownie po 1 metrze. Wydaję mi się że winna leży po stronie tego autodekopresatora. Możliwe jest że on nie odpuszcza w tym momencie co powinien ![]() ![]() Ps: Naprawdę odpałem single 500-600 starej konstrukcji z normalnym deko. I odpalałem zawsze za 2,3 razem jeżeli była iskra i paliwko. A ta honda no nie chce jarać i koniec. Kopka pękła na frezie i udało się pospawać. |
|
![]() |
![]() |