|
![]() |
#1 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
|
![]()
Jeśli jesteś zainteresowany pogadaniem o tym motku z właścicielem dwóch takich sztuk, to zapytam się czy będzie skłonny pogadać i podeślę Ci numer na prv. Oki ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 27 min 19 s
|
![]()
Hej
Posiadam od ponad roku - przesiadłem się z XR600R. Tak jak pisałeś to taki mix dominatora z XR600, wg mnie bardzo udany. Moja sztuka jest z 2008 roku i kupiłem ją w stanie fabrycznym z przebiegiem ok 4000 mil. Nie było tam żadnych zmot zrobionych przez poprzednich właścicieli. Dopasowałem ją do siebie przez: - podwyższenie kierownicy o 50 mm - Rox Pivot - osłony ramy (chronią przed odrapaniem przez buty enduro) - pasują z XR600R po delikatnym podcięciu - solidna osłona silnika z blachy alu - kupiłem kiedyś do XR600 i przełożyłem - dedykowana chłodnica oleju Sutton - zębatka zdawcza 14 T od hondy XR650R - pasuje a jest 2x szersza na wieloklinie ![]() Z uwag: - waga jest odczuwalnie cięższa niż XR600R - skrzynia biegów jest inaczej zestopniowana. Na oryginalnym przełożeniu 15/45 nie dało się jeździć off. Teraz mam 14/47 ale dalej jest trochę za szybko na pierwszym biegu. Myślę, że 14/49 powinno być OK dla mnie. Czytałem, że za wielką wodą podmieniają tryba 2 i 5 biegu przy okazji rozpoławiania silnika. - metalowy bak i skrzydła z tworzywa - będę zmieniał na akcesoryjny bo ori jest troch mały a skrzydła podatne na uszkodzenia. - tylny zawias jest wykastrowany z kalamitek. Trzeba będzie je dorobić przy okazji rozbierania. To chyba tyle. Jeżeli chcesz wiedzieć coś konkretnego to pytaj albo dzwoń. Ja jestem baaardzo zadowolony ze sprzęta. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Henio, kierowalem sie Twoimi slowami jak wyrocznia Kupilem zebatke xr 650 r i jest mały dings. Zebatka jest na tyle gruba ze nie ma miejsca na zabezpieczenie. Fakt - przymierzalem na walku od xr 600 bo taki walek będzie Ale to chyba to samo? Ktoś coś wie? Walek xr 600 vs zebatka xr 650 r czy tylko oryginal
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 15.05.2017 o 12:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Michał
![]() |
![]()
do 650L ma pasować
https://www.thumpertalk.com/forums/t...650r-sprocket/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko dla afrykańczyka | stopa-uć | Wszystko dla Afrykańczyka | 5 | 08.04.2012 23:33 |
Wszystko o D.I.D. | Dubel | Rama, zawieszenia, napęd | 0 | 07.05.2010 20:53 |