|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Cytat:
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,631
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 12 godz 13 min 26 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,227
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s
|
Cytat:
Jakby kto chciał powspominać : http://www.dhpmoto.com/Reports/Barce...onda/Honda.htm
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
Ostatnio edytowane przez jorge : 23.03.2016 o 16:29 |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Z innej beczki. Zawsze mnie ciekawilo po jaka cholere w tych japonskich motocyklach wszystko jest mocowane bez glowy... np. kierunkowskaz. Tak jakby doklejali jakies gotowe elementy. To samo jest w DR650SE. Ja tam z 10kg niepotrzebnych mocowan, kabli i srubek wypierdzielilem. np. kable swiatel ida z aku do kiery, z kiery do bezpiecznikow kolo aku i wracaja do lampy z przodu. Ja dalem te bezpieczniki kolo lampy i wywalilem z 2 metry kabla po tym jak nie moglem znalesc awarii swiatel na trasie. Okazalo sie ze kabel jest przyciety ogranicznikiem skretu. Odwrotnie zrobilo CCM z 450. Wszystko jest zrobione z glowa jak dobry rower i wazy jakies 125kg.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|