![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Podobno statystycznie w spalaniu oleju uszczelniacze mają ok 30% udziału a reszta to pierścienie olejowe.
Czyli jeśli np. na 1000km ubywa 0.6 to po uszczelniaczach powinno spaść do 04. Ale jeśli zużyte są tylko same uszczelniacze a reszta na pewno sprawna to procentowo powinno spalanie oleju spaść znaczniej. Czy ktoś odnotował w liczbach różnice w spalaniu oleju po zmianie samych uszczelniaczy oraz np. po zmianie samych pierścieni jeśli taka sytuacja zaistniała lub łącznie i pierścienie i uszczelniacze. Do tego przy jakim przebiegu silnika miało to miejsce. Chodzi o liczby a nie teoretyzowanie.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana uszczelniaczy dl 650 | Kawka | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 04.12.2015 18:59 |
wymiana uszczelnień pompy hamulcowej RD04 | Vooytas | Hamulce, kola, opony | 3 | 05.06.2011 10:19 |
Remont silnika - wymiana oringów | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 10.05.2011 20:33 |