![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 0
|
![]()
Oho, dzięki
![]() Aktualnie sprawdzam, czy Honda aby nie różnicuje niektórych części gaźnika w zależności od wersji zdławionej lub otwartej. O króćcach wiadomo, ale może np. dysze inne, albo skład mieszanki powinien się zmienić. No więc słuchajcie (czytajcie): w tym roczniku katalog Hondy twierdzi, że różnice w gaźnikach w zależności od wersji są w: - śruby składu mieszanki, - zawór odcięcia powietrza, - iglica dyszy głównej. Sprawa wygląda na mającą się ku końcowi, bo rozwiązanie jest wg mnie takie: Powodem problemów jest niewłaściwe oddławienie polegające wyłącznie na wymianie króćców. Wyjścia z sytuacji są następujące: 1. Dokupuję do moich gaźników oryginalne części, które są z wersji otwartej, koszt: 1200 zł., mam 6 koni mechanicznych za 1200 zł ![]() 2. Dokupuję do moich gaźników oryginalne króćce z kryzami, koszt 260 zł, sprawdza się przy założeniach, że moje gaźniki są niedłubane oprócz wymiany króćców. 3. Kupuję z rozbitka komplet gaźników z króćcami do nich pasującymi, koszt 200-300 zł. Patrząc trzeźwym okiem wychodzi mi, że rozwiązanie 3 jest najlepsze, ew. 2, na końcu 1. Jak każde obarczone jest ryzykiem, ale najniższe są potencjalne straty finansowe. W 1 jak i 2 może się okazać, że dłubane było tak, że nawet oryginalne części nie pomogą, a tego się nie dowiem dopóty, dopóki dostanę ładne, oryginalne i absurdalnie drogie woreczki z czerwoną naklejką. Co się wyciąga z gaźników dekompletując je? Zaworki iglicowe, membrany, reszta się nie psuje, zakładając, że kupuję zdekompletowane to przerzucam z moich bo te rzeczy mam w idealnym stanie.
__________________
Diobeu NT650V Ostatnio edytowane przez Diobeu : 05.03.2009 o 14:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DLACZEGO KIRGIZ SCHODZI Z KONIA? Czyli Leszcz Adventure Team w wielkiej wyprawie badawczej do Azji centralnej | czosnek | Trochę dalej | 230 | 08.11.2020 10:17 |
Dusi się przy nagłym dodaniu gazu | fraradek | Uklad paliwowy i wydechowy | 33 | 29.03.2012 21:14 |
Pilne, silnik dusi a jechac cza :) | Olek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 17 | 25.09.2011 21:13 |