| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: CRF1000D 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Tak, do CRF i, jak napisałem, nie zależy mi na jakiejś super przyczepności na asfalcie czy wysokiemu indeksowi prędkości bo na co dzień i na dalsze wycieczki głównie po asfalcie (szykuje mi się ok. 6000 km w przyszłym sezonie po Europie) zostawiam te szosówki, które przyjdą razem z motocyklem, a kostki chciałbym zakładać gdy będę jechał celowo w teren np. na weekend - w przyszłym sezonie będę chciał pojechać na rajd bieszczadzki i wycieczkę po Kaszubach organizowaną przez Akademię Enduro. Moje jedyne warte wzmianki doświadczenie terenowe to dwudniowy kurs na hałdzie w Przezhlebiu odbyty na GS 800, więc jestem mocno początkujący w tym zakresie i nie chcę przepłacać za opony, których możliwości i tak nie wykorzystam, bo na początku będę unikał ciężkiego terenu jak sypki piasek czy mocno błotniste szlaki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |