![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 19 godz 7 min 56 s
|
![]()
Dawno temu rozważałem takie rozwiązanie. O ile dobrze pamiętam RD03 ma o jedno mocowanie silnika więcej w stosunku do TA. Przełożyć się o ile pamiętam da... ale z jakiegoś powodu Pan Hąda to zaprojektował i wdrożył (może chodziło o zwiększenie sztywności). Dobrze rozpoznaj temat osobiście - pamięć u mnie juz nie ta
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Samo przełożenie silnika to nie problem- od strony mechanicznej ogarniesz to bez trudu. Kłopotem może być elektryka- mi się wydaje, że trzeba oprócz silnika przełożyć moduł zapłonowy i cewki- no chyba, że przełożysz ze starego silnika do nowego sam impulsator. Popytaj Naczelnego- on kiedyś próbował zrobić coś odwrotnego: Przeszczep elektryki od nowego TA do swojego pd06 z dwoma modułami.
Zima idzie- kup ten silnik jak wiesz, że dobry i do dzieła. To na pewno prostsze niż remont starego pieca. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przekładka silnika z RD 04 do RD03 | mareksz007 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 23.10.2014 22:41 |