![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 21 godz 52 min 13 s
|
![]()
Lubię Nową Afrykę i lubię LC8.
Zrobiłem sobie takie porównanie z dawaniem plusów obu modelom za przewagi: + Afryka za wygląd. Wiadomo, to rzecz gustu ale jest ładniejsza. + Afryka za spalanie. Dane jeszcze nie potwierdzone. Ale raczej będzie paliła mniej. + Afryka za wykonanie. Honda to Honda. + Afryka za zasięg. Pewnie dojedzie dalej. Ma większy bak i pewnie niższe spalanie. + Afryka za to że to nowy sprzęt. Więc nieużywany. Funkel nówka nie śmigana. + Afryka za komfort. + Afryka za nowszą technologię. + LC8 za zawieszenie. + LC8 za silnik (moc i reakcja na gaz). + LC8 za prowadzenie. + LC8 za wytrzymałość na uszkodzenia. + LC8 za cenę. + LC8 za koszty utrzymania. I nie piszę tego prześmiewczo. Nowa Afryka przez pierwsze lata gwarancji będzie drogim motocyklem w serwisowaniu i utrzymaniu. + LC8 za fun z jazdy. + LC8 za prostotę konstrukcji w porównaniu z nową Afryką. Myślę że w polskich realiach kwestia ceny jest przeważająca. I za cenę LC8 powinien dostać dwa +. Każdy za 10k różnicy w cenie. Na ten moment tyle + przyszło mi do głowy. Jeśli nasuwają Wam się kolejne + dla obu modeli - uzupełnijcie. Zobaczymy co wyjdzie ![]()
__________________
Pozdro ![]() Ostatnio edytowane przez Stachu : 04.12.2015 o 10:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |