| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Andrychów/Kraków 
					
				
				
					Posty: 142
				 
Przebieg: 11 600 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			oto filmik przedstawiający problem: 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=inr6TL2m69k (ustawienie HD polepsza jakość dźwięku) na filmiku zaciskam przedni hamulec i duszę go na pierwszym biegu- wtedy pojawiają się stuki. -zawory w normie/wyregulowane (jeden stracił zakres, wydechowy, przy kolektorze który zakręca się w prawą stronę- od razu wychodząc z cylindra zakręca się (180 stopni) i leci do tyłu moto). -niestety brak odpowiedniej przejściówki (złe fi) uniemożliwił sprawdzenie ciśnienia oleju -napinacz rozkręcony- jest na szóstym ząbku (z 18, raczej potwierdza mały przebieg moto) ma ktoś jakieś pomysły?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Noo, 98% szans na korbę. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Jak trzeźwo zaznaczył Motormaniak wał jest łożyskowany tocznie... Ale spuść z rozgrzanego silnika olej i zobacz czy nie ma w nim jakiś cudów. ps jeszcze możesz wypompować paliwo ze zbiornika i wlać świeże, kupione na stacji należącej do dużej sieci ...może jakieś dziadostwo zatankowałeś i to co słychać to spalanie stukowe  
		Ostatnio edytowane przez zbyszek : 27.11.2015 o 20:00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mateusz, zanim zrzucisz jeszcze głowicę, weź sobie jakiś długi na ok 30cm kołek, najlepiej z jakiegoś twardego drewna, ostatecznie trzonek od młotka i przyłóż go w kilku miejscach pracującego silnika, a do drugiego końca przyłóż ucho. Coś na kształt stetoskopu.. 
		
		
		
		
		
		
		
	Będziesz wtedy dokładnie słyszał ten dźwięk i łatwiej zlokalizujesz jego źródło. Mi to też wygląda na korbę, ale nie przesądzajmy...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Andrychów/Kraków 
					
				
				
					Posty: 142
				 
Przebieg: 11 600 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			niedobrze... 
		
		
		
		
		
		
		
	zrobię jak mówicie. możecie przybliżyć jakie operacje wiążą się z naprawą korbowodu? ew. w jakich cenach oscylują.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Korbowód to około 600 zł, zamiennik np Hot Rods, wymiana też może sporo kosztować 
		
		
		
		
		
		
		
	zpytaj u Olka http://sklep.olekmotocykle.pl/korbowody.html Pocieszę cie że u mnie w Dr 650 SE było podobnie. Wymieniłem sam sworzeń tłoka, oryginalny kosztował 70 zł i od dwóch sezonów czyli jakieś 8kkm jest cisza. 80% tych kilometrów to teren...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Dabrowa G. 
					
				
				
					Posty: 690
				 
Motocykl: RD07a  DRZ 400E 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 31 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uderz do ArturaS on zęby zjadł na xtkach na pewno doradzi i pomorze z częściami. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jaro dobrze mówi- zanim to rozbierzesz i narobisz sobie kosztów, podjedź do dobrego specjalisty, żeby Ci to osłuchał na żywo. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak do Artura masz za daleko to w Bielsku jest u Fuczika (taki sklep na ul. Akademii Umiejętności) taki gość co xt-ki zna dobrze- Sebastian. No i w Goczałkowicach- przy DK 1- Wirek. Najpierw daj im posłuchać, a potem planuj robotę  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dokładnie, jak nie masz pojęcia co i jak w środku (jak ja np.) to jedź do kogoś kto się zna. Chyba że chcesz sam robić koniecznie metodą prób i błędów. Liczysz koszty a na razie g..no wiadomo. Jeździć się chyba z tym nie powinno? Pozdr. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Edyta - dopiero posłuchałem tego (bez hd bo mi nie robi) i nic specjalnego nie słyszę. Tak jak pisał Marek na 1 szej stronie, mój TT też lekko stuka jak jest zimny, potem nie. Kumpla XT również.. Jedź do dobrego mechanika zanim silnik rozbierzesz..wirtualnie. Albo do Artura uderz. Ostatnio edytowane przez Mhv : 28.11.2015 o 12:16  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Warszawa / Bełchatów 
					
				
				
					Posty: 263
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 2 godz 15 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak miałem Aprilie pegaso to bardzo podobne dźwięki zaczęła wydawać, przyczyną była pęknięta sprężynka od napinacza łańcuszka. Wymiana tylko na oryginalny bo zamienniki rozpadały się po paru km.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Stuki z korbowodu na 99%. Dzwięk podobny jak w qudzie Yamaha Grizzly po zaciągnięciu wody przez filtr powietrza (zalaniu) . Zassało wodę filtrem i próbowało sprężyć w silniku przez co zgiąło korbowód .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |