|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Panowie,
Z przyjemnością opowiem Wam o nowym modelu w zakresie dostępnych informacji. Miałem okazję przejechać tym motocyklem łącznie 15 km po leśnych i asfaltowych drogach.To dystans pozwalający na wyrobienie wyłącznie pierwszego wrażenia. Testowałem wersję z automatyczną skrzynią biegów DCT wysposażoną dodatkowo w terenowy tryb G. Silnik oddaje moc bardzo płynnie (jest to szczególnie widoczne w zestawieniu z KTM LC8 o który pytaliście). Na jedynce motocykl bez problemu idzie na koło z samego gazu. Dynamika motocykla do 180 km/h jest bardzo dobra, prędkość maksymalna wynosi ponad 220 km/h (licznikowo). Zawieszenie w standardzie jest zestrojone stosunkowo miękko, posiada jednak pełną regulację w zakresie napięcia wstępnego, dobicia i odbicia. Pomimo bardzo dużych skoków zawieszeń motocykl na standardowych oponach prowadzi się bardzo pewnie przy prędkościach autostradowych. Kontrola trakcji ma 3 stopnie, w najniższym pozwala na lekkie uślizgi tylnego koła. Istnieje możliwość jej całkowitego wyłączenia jednym przyciskiem na postoju. CRF1000L jest bardzo zwrotny, promień skrętu wynosi 2,5 m. Motocykl sprawia wrażenie bardzo łatwego w jeździe i przyjaznego dla kierowcy. Sam byłem posiadaczem XRV750 RD07, na której przechałem 30 tys. km, również w terenie. Specjalnie nie zestawiam ze sobą tych wersji, ponieważ CRF1000L wygrywa konfrontacje na wszystkich polach podczas jazdy. Jazdy testowe dla klientów będa odbywały się już od marca w Honda Plaza. Oczywiście założeniem testów jest sprawdzenie motocykla, w różnych warunkach, do czego zachęcamy. Karol Honda Plaza Ostatnio edytowane przez karol1989 : 25.11.2015 o 18:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
mdxmd, wszystkie tryby napędzające pompy oleju i wody są metalowe.
QrczaQ, poniżej przesyłam schemat części, o który prosiłeś. ![]() ![]() Karol, Honda Plaza |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
|
![]()
czy to jakieś faux pas by było gdybyś wstawił nam tutaj cały partscatalog ?
każdy by sobie na spokojnie obejrzał co królewna ma w środku ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
slafo, Tak, mogę udostępnić Tobie i inym użytkowinkom forum fiszki CRF1000L.
Osoby zainteresowane proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: karol.frindt@hondaplaza.pl . Karol Honda Plaza |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Potwierdzam wysłanie fiszek do osób, które przesłały już prośbę mailem.
Karol Honda Plaza |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Nie wiem czy bylo. Jakies nowe zdjecia gratow z TT
http://motoride.sk/obrazok.php?ID=83501&actx=7201 http://motoride.sk/c/7201/prve-dojmy...touratech.html
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Daje mi to jakies rozeznanie. Czyli chyba mozna te boczki wywalic i mamy gołą ramę. To mocowanie rejestracji tez widze, ze mozna latwo zmienic na cos mniejszego.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |