Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.11.2015, 10:08   #18
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Majo - zlituj się. Dwa lata walczysz z gaźnikiem, inwestujesz w słaby model, podmieniasz na "stare parchy" zamiast kupić sobie nowy... tulejkę z brązu? Genialne, tak się walczyło ze sprzętami tuż po wojnie bo "pozostałości" nawet z przed 1 wojny a części zero. Doskonały FCR 41 fabrycznie nowy kosztuje 1650 zł , delikatniejszy w działaniu podciśnieniowy BST40 niecałe 600 zł nowy i masz spokój i pełną przyjemność z jazdy....
__________________
Enduro i ADV

Ostatnio edytowane przez motormaniak : 08.11.2015 o 10:12
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Luz ośki przepustnicy w gaźniku. wieczny Uklad paliwowy i wydechowy 18 04.06.2020 06:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.