|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
to nie idzie o dyskusje czy tak jest taniej czy teraz technologia na to pozwala czy nie... zasada jest prosta w motocyklach narażonych na zalanie tłoków zawsze robi się możliwość wymiany cylindrów...i wcale nie muszą być nowe ale nawet w przypadku używki jest możliwość ich oceny i pomiarów przed montażem - proste! a sama wymiana to nie jest jakaś wielka robota.
a w AT nawet wymiana samych pierścieni to już demolka całego silnika... zakup używanego silnika = niewielka możliwość oceny przed montażem bo nikt nie będzie go rozkładał na pierwiastki i jak kiepski to co ? poskłada i odeśle ...? a z drugiej strony montujesz taki niby dobry silnik a okazuje się, że coś go boli to mechanik z powrotem go za darmo zdemontuje ![]() to tak tytułem biadolenia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
Zaraz, zaraz. A kolega widział na któryś filmikach nowej AT by pokonywała błoto i rzeki? Ja tam wszędzie widzę skały i piach i gorące powietrze. Wiesz, to teraz takie modne: inne przeznaczenie
![]() |
![]() |
![]() |