| 
			
			 | 
		#3041 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Informacja prasowa Honda CRF 1000L Africa Twin 
		
		
		
		
		
		
			16 października 2015 o 15:46 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3042 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zajebiście
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3043 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			-pompa wody mieści się w komorze sprzęgła ---- jak zacznie cieknąć to się robi problem 
		
		
		
		
		
		
			-zastosowanie mniejszej skrzyni korbowej, która razem z olejem pomieściła też pompę ---- minimalizacja wrogiem wytrzymałości. -konstrukcja pojazdu umożliwia zabranie ze sobą trzydziestu kilogramów bagażu---- czyli na bliskie wycieczki. -pionowy wyświetlacz LCD ---- lubię analogowe. -duży zbiornik paliwa o pojemności 18,8 l ----  ---- w połączeniu z oszczędną pracą silnika, pozwala na przejechanie do 400 km na jednym tankowaniu----obecne Afryki maja większy zasięg.-hamulec postojowy---- a wsteczny też ma? -maksymalny moment obrotowy 98 Nm przy 6000 obr/min---- ma ktoś wykres przebiegu momentu bo ustawili go na wysokich obrotach. - i parę innych wątpliwości ................... Zobaczymy za parę lat czy będzie zasługiwać na legendę czy będzie współczesnym gadżetem motoryzacyjnym. W reklamie można wszystko napisać. Idę zmienić olej w swojej 27 letniej dobrej Afryce bo ma jeszcze długo pojeździć i skonfrontować się za jakiś czas z nową Afrykańską siostrzyczką  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3044 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fascynujące jest to, że wśród ortodoksyjnych wyznawców AT tyle samo osób jest sromotnie rozczarowanych nową AT co zachwyconych...  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Najbardziej ciekawi mnie czy da się z niej powypieprzać wszelkie abeesy-sresy, tempomaty, automaty czy kontrole trakcji, żeby bez większego stresu dało się tym przez głębszą kałużę przejechać.. ![]() Co po wywrotce, gdy jeden z 18-stu kanałów powietrznych się zniszczy? Zabraknie powietrza?   A może zacznie się grzać?Co z akcesoryjnym zbiornikiem? Jest szansa wmontować zamiast oryginalnego czy pozostaje tylko opcja szelki i na plecy? Przyznacie, że te 18 litrów to jakaś kpina w motocyklu wyprawowym... W terenie nie ma bata żeby to paliło 4 litry.. Pewnie wraz z premierą i pierwszymi opiniami użytkowników masa wątpliwości się rozwieje... Liczę na solidną, japońską jakość i przemyślane pod kątem trwałości rozwiązania, a wtedy, kto wie... może za te 10 lat uda mi się uskrobać na ładną sztukę od jakiegoś dziadka-hitlerowca zza Odry  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3045 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na wyjazdach nawet jak ktoś miał cysternę zamiast zbiornika to nie tankował jej na maxa.Według mnie ,dzisiaj większym problemem jest dostępność wody do picia w butelkach niż paliwa. Na paliwie, a raczej na jego braku wszyscy chcą zarabiać...jest więc do kupienia w prawie każdej dziurze.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3046 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Problem ,jakbyscie zawsze jezdzili gdzies gdzie nie ma stacji.Zawsze na te kilka dni w roku,mozna kupic karnister 5l i po temacie.Czytam i coraz mniej was rozumie  
		
		
		
		
		
		
		
	 .Nauczcie sie lepiej tak jezdzic jak tych dwoch z filmiku  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3047 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa. 
		
		
		
		
		
		
			Gdyby ktoś tak w Hondzie wpadł na pomysł by wydobyć z szafy plany np. 03 i rozpocząć produkcję ...... ilu by miał klientów..... Jak tak sobie czytam te reklamówki to chyba bym wolał starą/nową 03 jako trwalszą, przewidywalną, nieoszczędnościową, praktycznie bezawaryjną, odporną na niemal wszystko co jej zafundują na drogach świata ....... itd. Niech już ta nowa zacznie w końcu jeździć by się przekonać........ ale nówka 03 to by było to No to czekamy. Cytat: 
	
 Ci na filmie to fotomontaż reklamowy  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 17.10.2015 o 12:37  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3048 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No wlasnie tak myslalem, 
		
		
		
		
		
		
		
	 .Co do zbiornika to moglby byc wiekszy o kilka litrow,ale nie uwazam tego za wade.Podobnie jak moc itd,itd.Po prostu moto dla normalnych ludzi .Tez nie moge sie doczekac co nam Rambo napisze  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3049 | 
| 
			
			 taaak, świeży- od listopada 2004... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzieju- znowu będziesz wymieniał olej 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			 - przecież robiłeś to w zeszłym miesiącu....![]() ![]()  - :P...czy może mylisz wymianę z ...dolewką?![]()  
		Ostatnio edytowane przez Jarek : 17.10.2015 o 13:00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3050 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Porownanie przeswitu oraz skoku zawieszenia - AT vs VSTROM 1000 vs KTM 1050 vs KTM 1190 vs KTM 1290. Cytuje za advrider.com. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ground clearance: AT: 250mm Suzuki: 165mm 1050/1190: 220mm 1290: 220mm Suspension (Front/Rear): AT: 230mm/220mm Suzuki: 160mm/160mm 1050: 185mm/190mm 1190: 190mm/190mm 1290: 200mm/200mm Ktos wie jaki przeswit i skok jest w 990adv? W szczególności R! Bo to chyba jedyny konkurent dla nowej AT. Pozdrowienia D  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |