| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wg. mnie przyczyną padnięcia łożyska może być odwrotnie założony dolny uszczelniacz i bród i kurz walił ci do środka co musiało się tak skończyć i niech mnie ktoś poprawi jak się mylę, chodzi o to aby warga uszczelniacza była do góry a nie dołu... z Twojego zdjęcia wygląda jakby było odwrotnie (element nr 4 z poniższego rys.). 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Pozdr, tu masz rysunek jak to ma być założone .... rysunek z ST1100 ale to nie ma znaczenia. ![]() a tu w realu, jakaś przypadkowa fotka z neta... smar proponuje litowy bo tutaj ktoś daje nieprawidłowo molibdenowy. ![]() jeżeli nigdy sam nie zmieniałeś tych łożysk to daj znać postaram się sklecić jakiś sensowny opis.. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.09.2015 o 00:38  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeżeli ma ktoś namiary na Maurosso to dajcie mu znać aby zwrócił uwagę na ten uszczelniacz, może nie zajrzeć na forum a jak założy to odwrotnie to już tego nie poprawi...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wycieczka Pamir. | olecki79 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 09.06.2015 21:38 | 
| Pamir w 4x4 | Elwood | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 07.04.2012 08:30 |