![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Niezaprzeczalne fakty podparte badaniami wskazują że to nie ilość światła jest ważna a jakość i precyzja wykonania odgrywa kluczową rolę. I tak w testach pewna żarówka +90% świeciła tak beznadziejnie że zwykła robiła to lepiej i dokładniej. Co z tego że wyślesz w przestrzeń dużo światła jeśli będzie ono chaotyczną plamą zamiast precyzyjnie pokierowana wiązką. Wolę np. precyzyjne +30 niż badziewie +90. No ale jak ktoś tam woli ilość zamiast jakość ...... Jasność podnosi się gazem ( np. +30%) a potem jeszcze żarnikiem (np. +90%). Zgadza się że im bardziej wyżyłowana tym krócej pożyje dlatego uważam że +50% to górna granica optymalnej żywotności oczywiście przy zachowaniu jakości/precyzji wykonania.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dokładnie Dzieju
testowałem wiele firm robiących żarówki, i najlepsze rezultaty oczywiście miały żarówki tylko i wyłącznie markowe. Po drugie barwa, te wzmacniane żarówki świecą białym światłem, zwykłe lekko żółtym. Najlepsze rezultaty z branżowych pisemek auto moto to tylko marketing. kup sobie Philipsy +130%, wymień w jednej lampie tylko żarówkę i na ścianie w garażu porównaj sam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Żywotność to moim zdaniem nieco bardziej skomplikowana zależność niż wymieniłeś.
W pojeździe który podczas pracy silnika napiecie na kostce od świateł jest bliskie napięciu na klemach AQ zawsze życie żarówki będzie krótsze, ale za to efektywniejsze. W zaniedbanych instalacjach elektrycznych, gdzie na końcu instalacji elektrycznej czyli na np na kostkach od świateł mijania mamy ~1.5V mniej niż na AQ zawsze żarówki pożyją dłużej ale znowu kosztem mniej wysilonej pracy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ŻARÓWKA LED BA20d 5W CREE | EmilD | Wszystko dla Afryki | 12 | 11.10.2013 01:08 |
tripmaster: kostka i żarówka | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 17.07.2013 21:48 |