![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 5 min 3 s
|
![]()
Takie coś robiłem ja i powiem ci lepiej rób swój silnik lepiej na tym wyjdziesz za dużo jest przeróbek aby to zgrało się ze wszystkim poza tym od 700 garnek górny jest większy i wchodzą w ramę d=od góry na styk co za tym idzie nie ściągniesz pokryw w celu ustawienia zaworów plus dorabianie puszki filtra powietrza bo oryginał nie pasuję ani od trampka ani od afry ogólnie dużo zachodu
|
![]() |
![]() |