|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Najwazniejszy jest charakter silnika. W KTM niestety nie da sie taś-taś robic, ale za to na wysokich fajnie sie jezdzi :-) BMW odpada pod kazdym zwgledem. Ma pare plusow ale to nie dla mnie.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Piszecie jakieś pierdy odnośnie automatycznej skrzyni hondy i bez posadzenia dupy i odpalenia wiecie że jest do bani ! Kto z was jeździł 750-tką hondy w automacie ? Pewnie nikt bo według takiego rozumowania nie warto zawracać sobie głowy automatem . Ja uważam że to fajny nisko budżetowy i przede wszystkim bez problemowy motocykl . Nie mówił mi o tym sąsiad tylko jeździłem i widziałem na serwisie sztuki z przebiegiem + 70 tysiaków przejechane bez jednej awarii !
Jestem fanem Africi Twin ale starą Tenerke wybrałem zamaist AT z powodu wagi , wykastrowana waży 155 kg a z Africi nie udało mi się zejść poniżej 185 kg , 30 kg to ogromna różnica . 10 KM mniejszej mocy nadrabiam przełożeniem i gaźnikiem . Na ostatniej wyprawie pustynnej był ze mną kolega nową Tenerką i : - zamiast zakładanych 5 litrów paliła 9-10 , dla porównanie moja o 18 lat starsza Tenerka paliła 8 litrów - bardzo ciężka w stosunku do mojej i mniej poręczna , jeździłem . - w moto było zamontowane przednie zawieszenie WP z 690 R-ki ze zrobionym setingiem pod wagę , na tyle akcesoryjny amor z regulacją , kompletny wydech Akrapa i mapy . Mimo to nie chciała jechać tak jak zakładał właściciel a nie był z łapanki i nie była to jego pierwsza wyprawa na afrykańskie piochy . Jak przyznał nigdy wcześniej tak w dupe nie dostał ![]() Dla zobrazowania tego o czym mowa powyżej to według mnie najbardziej odpowiedni motocykl na tego typu wyprawy to KTM 690 R i każdy potrafiący nim jeździć zamyka rozterki związane z wyborem odpowiedniego moto . Ja moją Tenerkę bez problemu dotrzymuje kroku jadącym mocniejszymi sprzętach . Kiedyś jednym moto robiłem wszystko i byłem szczęśliwy , dziś do szczęścia potrzebuje czterech i świadomie mówię "uniwersalność nie istnieje" ![]() Zdrowia .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
![]() Cytat:
Zawias od 690R w xt660z - bardzo zły pomysł. WP to zawieszenie kartridżowe i tam nie ma za bardzo co utwardzać. Jest optymalizowane pod masę danego motocykla, a w tym przypadku masa xt660z jest identyczna z 990adv a nie 690R. Współczuję koledze, to musiała być masakra. O wiele tańszym i lepszym rozwiązaniem są progresy + cartridge racetecha w fabrycznych lagach. Nie jest to WP, ale daje radę. Podsumowując - xt660z to dość ciężki motor i na pustyni i agresywnych skalistych trackach gorszy od ktm 690R...ale jest jak traktor. Powoli i bez zbędnych zawirowań dopyrkamy zawsze do celu. ![]()
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
A prawda jest taka że traktor jest do pracy a nie fanu jak KTM.
Afra winna też być jak taki traktor. Może nie poszalejesz, ale wiesz że cało dojedziesz. Świrowanie zostawić na lżejsze terenowe sprzęty lub cięższe jak na asfalt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,181
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 7 godz 48 min 58 s
|
![]()
Adaggio , a jak Tobie udało się zejść do tych 185 kg w AT ( chyba , że podałeś wagę z 1 l w zbiorniku paliwa , a nie pełnym )
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
I jak się udało zejść do 155kg wodną tenerką?
![]() ![]() ![]() Co do traktorowości XT660 vs. KTM, to... 690-tka wydaje mi się też bezproblemowa w bardzo niskim przedziale obrotów, ale może się mylę (albo mój słuch). Na podjeździe pod Farcaul Sowizdrzał ledwo ruszył i wbijał II lub III i pyrkał jak ursus C330. Teresę musiałem kręcić na jedynce, bo gadzina nie wyrabiała z mieszanką powyżej 1500m (uroki gaźnikowców). Ostatnio edytowane przez ArturS : 01.09.2015 o 23:06 |
![]() |
![]() |