| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Osobiście i subiektywnie każdy ma swoje zdanie. Pewnie do Twoich zastosowań tak jest. W przypadku trudniejszych przepraw pewnie byłoby inaczej. Faktem jest, że obiektywnie te różnice są, tu i tu są + i -, bo to różne mechanizmy. Ale schodzimy na nieco inny temat. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jeśli chodzi o wykorzystanie rekreacyjne - niezależnie od pojazdu, uważam że skrzynia automatyczna to super wynalazek, bardzo lubię, choć obecnie nie mam, ale miał będę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Osobiście jezdżę trochę z automatami(czyli z innymi autami co mają automaty) edit dla Ziarka :-))  i widzę gdzie mają problemy. Pomijając skomplikowane układy połączone przewodami czujnikami linkami, kabelkami i zbój wie czym jeszcze , które to lubia się urwac w krzakach czy na kamolach i nie działa wtedy to cudo. Dla mnie problemem jest w zasadzie tylko to,ze przełożenie 1 biegu w automacie jest duzo wyzsze (nizsze ?) niz manualnu na reduktorze . Do tego silnik benzynowy o słabej kompresji i juz trzeba deptac hamulce na zjazdach co nie za korzystnie wpływa na tor jazdy i same okładziny. U mnie w aucie klocki z tyłu starczaja na 4 dni jazdy po UA - bez hamowania.Po tym terminie wewnetrznego klocka z tyłu nie ma a zewnetrzy jest w połowie zużyty . Tak działa błoto ,woda i piach. Uzywanie hamulca na zjazdach jeszcze przyspiesza ten proces. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Raczej o terenie mówię... https://www.youtube.com/watch?v=izMJ0Z_ZQQg https://www.youtube.com/watch?v=r6ri33aPhUk Zapraszamy ternówki na ukraińską intergrację Ostatnio edytowane przez puszek : 27.08.2015 o 14:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 1,601
				 
Motocykl: nie mam 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciężką masz nogę Puszek, jak tak zajeżdżasz hamulce w automacie  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Jako że jeżdżę tym i tym: jeśli miałbym wybierać - automat. Ale jeśli z powodu automatu miałbym dopłacić 100 zł więcej - biorę manuala. Bo też fajnie się jeździ.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nic z rozumieniem nie czytasz..nie mam automatu..patrzę tylko jak inni są zmuszeni jeździć, hamulca nie używam w górach...zjada klocki błoto samo z siebie....Jak w krakowie jest mokro to na torze w kryspinowie w ciągu 1 dnia można stracić klocji..takie tam jest wstrętne błoto cierne.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tymi klockami w dyskotece to aż nie wierzę..albo niesprawne zaciski albo 
		
		
		
		
		
		
		
	  Mogą się takie rzeczy dziać nawet szybciej, ale losowo, ale chyba nie cały czas, nie słyszałem nigdy o tem..jak już nie na temat, to kiedyś do LR dorabiali tłoczki z nierdzewki..niecofający się tłoczek wiadomo co powoduje.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To standart. Przeważnie wyjezdzam na UA w czwartek wieczorem i wracam w niedziele w nocy Robię 700 km po asfalcie i jakieś 500-600 w terenie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Klocki są na wykończeniu po tym dystansie..Jak jade na 7 dni to muszę w trakcie wewnętrzny zmienić. To standart w dyskotece..Zaciski są oki pod kontrolą tłoczki zmieniam co dwa lata.. Ale to jest jazda w błocie , po rzekach, męczenie sprzęta.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				
					
				
				
					Posty: 1,601
				 
Motocykl: nie mam 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Puszek, czytam tak, jak piszesz  
		
		
		
		
		
		
		
	  Dzięki za korektę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			spoko, ale te wszystkie auta z automatem nie są napędzane łańcuchem  
		
		
		
		
		
		
		
	  ja i tak wolałbym kardan zamiast tego DCT ....
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O taak, kardan i radio w standardzie   
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |