![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
AT vs LC8
- przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...) Plus dla Kata ale dzięki temu mamy duży plus dla nowej AT za niższe siedzenie kanapy. To przy TWOIM i MOIM wzroście się chyba bardziej liczy niż te 11mm prześwitu. IMHO. Dla mnie ważne jest odległość od siedzenie do podnóżków, bo zbyt ugięte nogi w kolanach to dyskomfort na dłuższych przelotach. Dla mnie to poprostu ważne, ale to dopiero na jesieni bedzie można rozważać czy wygodniej się siedzi na Kacie czy na nowej AT. - rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki) Większy rozstaw - większa stabilność powyżej 120kmh. Choć to dalej jest teoria, bo bez jazdy mogę sobie dalej gdybać. - Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy Szyba powinna być bliżej kierownicy moim zdaniem, im bliżej tym lepiej acz bez przesady.. - Kierownica wydaje sie nizej - kiera niżej to hujówka przy jeździe enduro i OFF.. + nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm. Jak już wyżej napisałem. Niżej lepiej (mam 176cm) |
![]() |
![]() |