Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.08.2015, 16:02   #11
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

AT vs LC8
- przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...)

Plus dla Kata ale dzięki temu mamy duży plus dla nowej AT za niższe siedzenie kanapy. To przy TWOIM i MOIM wzroście się chyba bardziej liczy niż te 11mm prześwitu. IMHO. Dla mnie ważne jest odległość od siedzenie do podnóżków, bo zbyt ugięte nogi w kolanach to dyskomfort na dłuższych przelotach. Dla mnie to poprostu ważne, ale to dopiero na jesieni bedzie można rozważać czy wygodniej się siedzi na Kacie czy na nowej AT.

- rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki)

Większy rozstaw - większa stabilność powyżej 120kmh. Choć to dalej jest teoria, bo bez jazdy mogę sobie dalej gdybać.

- Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy

Szyba powinna być bliżej kierownicy moim zdaniem, im bliżej tym lepiej acz bez przesady..

- Kierownica wydaje sie nizej - kiera niżej to hujówka przy jeździe enduro i OFF..
+ nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm. Jak już wyżej napisałem. Niżej lepiej (mam 176cm)
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.