|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
![]()
A swoja droga, to 26 lat i dalej się nie nauczyli robić kanapy wyprofilowanej tak, żeby pasażer nie zjeżdzał do przodu...
![]() Właściwie to jest chyba bardziej pochylona niż w starszym modelu. ![]()
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! Ostatnio edytowane przez Roni92 : 21.08.2015 o 13:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]() Cytat:
![]() http://africatwin.com.pl/attachment....5&d=1439673815 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Chetnie bym sie dowiedzial co te guziki beda robic. Bo jest tego troche. Cos czyje ze wersja DCT bedzie miala Cruise Control?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
czy to nie jest wlacznik z automatu na tip tronic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Moim zdaniem te motocykle nie sa takie 1:1.
AT vs LC8 - przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...) - rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki) - Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy - Kierownica wydaje sie nizej + nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm Oczywiscie powyzsze to moje dywagacje. Chetnie wezme szydere, obrazliwe komentarze i pomidory na klate ![]() ![]() ![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
AT vs LC8
- przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...) Plus dla Kata ale dzięki temu mamy duży plus dla nowej AT za niższe siedzenie kanapy. To przy TWOIM i MOIM wzroście się chyba bardziej liczy niż te 11mm prześwitu. IMHO. Dla mnie ważne jest odległość od siedzenie do podnóżków, bo zbyt ugięte nogi w kolanach to dyskomfort na dłuższych przelotach. Dla mnie to poprostu ważne, ale to dopiero na jesieni bedzie można rozważać czy wygodniej się siedzi na Kacie czy na nowej AT. - rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki) Większy rozstaw - większa stabilność powyżej 120kmh. Choć to dalej jest teoria, bo bez jazdy mogę sobie dalej gdybać. - Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy Szyba powinna być bliżej kierownicy moim zdaniem, im bliżej tym lepiej acz bez przesady.. - Kierownica wydaje sie nizej - kiera niżej to hujówka przy jeździe enduro i OFF.. + nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm. Jak już wyżej napisałem. Niżej lepiej (mam 176cm) |
![]() |
![]() |