Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.08.2015, 13:54   #1
Roni92
 
Roni92's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
Roni92 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
Domyślnie

A swoja droga, to 26 lat i dalej się nie nauczyli robić kanapy wyprofilowanej tak, żeby pasażer nie zjeżdzał do przodu...
Właściwie to jest chyba bardziej pochylona niż w starszym modelu.
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz,
ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!

Ostatnio edytowane przez Roni92 : 21.08.2015 o 13:57
Roni92 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.08.2015, 14:27   #2
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Roni92 Zobacz post
A swoja droga, to 26 lat i dalej się nie nauczyli robić kanapy wyprofilowanej tak, żeby pasażer nie zjeżdzał do przodu...
Właściwie to jest chyba bardziej pochylona niż w starszym modelu.
W modelu salonowym kanapa jest dzielona
http://africatwin.com.pl/attachment....5&d=1439673815
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.08.2015, 14:59   #3
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Chetnie bym sie dowiedzial co te guziki beda robic. Bo jest tego troche. Cos czyje ze wersja DCT bedzie miala Cruise Control?
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.08.2015, 15:18   #4
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
Domyślnie

czy to nie jest wlacznik z automatu na tip tronic .po drugiej stronie tez masz przelacznik biegow
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.08.2015, 15:45   #5
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Moim zdaniem te motocykle nie sa takie 1:1.

AT vs LC8
- przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...)
- rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki)
- Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy
- Kierownica wydaje sie nizej
+ nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm

Oczywiscie powyzsze to moje dywagacje. Chetnie wezme szydere, obrazliwe komentarze i pomidory na klate
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg AT_vs_LC8-v2.jpg (534.1 KB, 31 wyświetleń)
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.08.2015, 16:02   #6
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

AT vs LC8
- przeswit 250 vs 261 mm (na dodatek wystaje ta kiwaczka amora i kolektory...)

Plus dla Kata ale dzięki temu mamy duży plus dla nowej AT za niższe siedzenie kanapy. To przy TWOIM i MOIM wzroście się chyba bardziej liczy niż te 11mm prześwitu. IMHO. Dla mnie ważne jest odległość od siedzenie do podnóżków, bo zbyt ugięte nogi w kolanach to dyskomfort na dłuższych przelotach. Dla mnie to poprostu ważne, ale to dopiero na jesieni bedzie można rozważać czy wygodniej się siedzi na Kacie czy na nowej AT.

- rozstaw osi +5 mm (jeszcze dluzszy jamnik...to pewnie po tym zabiegu chirurgicznym przed samym wybiegiem zeby zmienic kąt główki)

Większy rozstaw - większa stabilność powyżej 120kmh. Choć to dalej jest teoria, bo bez jazdy mogę sobie dalej gdybać.

- Szyba niestety wydaje sie blizej kierowcy

Szyba powinna być bliżej kierownicy moim zdaniem, im bliżej tym lepiej acz bez przesady..

- Kierownica wydaje sie nizej - kiera niżej to hujówka przy jeździe enduro i OFF..
+ nizsze siedznie 850/870 vs 880 mm. Jak już wyżej napisałem. Niżej lepiej (mam 176cm)
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.