Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.08.2015, 20:02   #5
mad_leaf
 
mad_leaf's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 76
Motocykl: RD04
mad_leaf jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 15 godz 8 min 46 s
Domyślnie

Wynikla jeszcze jedna kwestia. Pradnica da rade ale wymienilem lampy na poloneza czyli zarowki R2 o mocy 45/40. Te z koleji mozna wymienic na mocniejsze 60/55 w tej samej obsadzie. Pytanie czy nie za duzo watow bo nie wiem czy oryginalna instalacja jest na przekazniku. Jesli nie to czy nie za duzy pobor mocy?!
mad_leaf jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2013 Maroko z plecakiem, czyli ile trampki dadzą rady. Cynciu Trochę dalej 103 17.06.2014 20:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.